«ՏՈՐ»-երը ձեռք էինք բերել, հաջորդ խմբաքանակը ևս պետք է ձեռք բերվեր, թե երբ՝ չբացեմ փակագծերը․ ԳՇ նախկին պետ
«Պաշտպանության նախկին նախարար Դավիթ Տոնոյանը, «Mediamax»-ին տված հարցազրույցում, պատասխանելով հարցին, թե որն է համարում իր անձնական ամենամեծ բացթողումը պատերազմի ընթացքում, պատասխանել է. «Չկարողացա հաղթահարել պատերազմի պայմաններում վարչապետ-պաշտպանության նախարարություն-Գլխավոր շտաբ հրամանատարական ուղղահայացին վերաբերող անհստակությունը եւ դրանից առաջացող խոչընդոտները, մասնավորապես, այն հարցերում, որոնք վերաբերում էին զորահավաքին, Անվտանգության խորհրդի դերակատարությանը եւ գործառույթներին, Հայաստանի զինված ուժեր-ՊԲ-Արցախի նախագահ գործառույթներին եւ պաշտոնեական փոխհարաբերություններին, Արցախում ինքնապաշտպանության կազմակերպմանն ու բնակչության տարհանմանը: 2015-ին ընդունված նոր Սահմանադրությամբ պատերազմի ժամանակ պաշտպանության նախարարը փաստացի դուրս է մնում ռազմական գործողությունների պլանավորման եւ վարման գործընթացից, քանի որ այդ լիազորությունները վերապահվում են գերագույն հրամանատարին եւ զինված ուժերի գլխավոր շտաբի պետին»:
Գրում է «Հրապարակ» թերթը։
Զինված ուժերի գլխավոր շտաբի նախկին պետ, գեներալ-լեյտենանտ Արտակ Դավթյանին հարցրինք, թե վարչապետ-Պաշտպանության նախարարություն-Գլխավոր շտաբ հրամանատարական ուղղահայացին վերաբերող ի՞նչ անհստակություններ են, որ խոչընդոտներ են առաջացրել, եւ որոնց մասին խոսել է պաշտպանության նախկին նախարարը, ԳՇ նախկին պետը պատասխանեց. «Այդ հայտարարության վերաբերյալ պետք է նախարարին հարցնել, ես ասել եմ, որ եղել են համակարգային խնդիրներ, այդ մասին ես էլ եմ խոսել, ուրիշ ավելացնելու բան չունեմ»:
Երբ Դուք էիք Գլխավոր շտաբի պետը, վարչապետ-ՊՆ-ԳՇ կապի հարցերումխնդիրներ կայի՞ն:
Դա կապի խնդիր չէր, օրենսդրական խնդիրներ են, որոնցով հստակեցված չեն գործառույթները: Շատ գործառույթներ իրար զուգահեռ են կամ համընկնում են, որոնք բերում են տարբեր մեկնաբանությունների՝ կախված անհատական մոտեցումից:
Քառօրյա պատերազմի ժամանակ կայի՞ննման օրենսդրական խնդիրներ, որոնքտարբեր մեկնաբանությունների տեղիքէին տալիս:
Ուրեմն այդ խնդիրները... այս կամ այն ձեւով՝ այո, կան, եղել են:
Տոնոյանը նաեւ նշել էր, որ ՀՀ նախագահի2018 թ. փետրվարի 17-ի հրամանագրովհաստատված «ՀՀ զինված ուժերի 2018-2024 թթ. արդիականացման ծրագիրը», խմբագրված եւ Անվտանգության խորհրդիկողմից 2019 թ. նորից ընդունված Զինվածուժերի զարգացման պլանը, կառավարության կողմից վերանայվող«Սպառազինությունների եւ ռազմականտեխնիկայի զարգացման ծրագիրը», նախաձեռնված «Պաշտպանությանռազմավարական վերանայումը» ամբողջծավալով չէին իրագործվել, եւ իրենքչհասցրին պատրաստվել «անհպում» պատերազմին՝ հինգերորդ սերնդի սպառազինության կիրառմամբ: Պարո՛նԴավթյան, իսկ ինչ-որ բան արվե՞լ էր, եւի՞նչը չհասցրին անել:
Միանշանակ, քայլեր արվել են, բավականին շատ ծրագրեր եղել են, բնական է, իհարկե:
Ո՞րն էր այն վերջնական մոդելը, որըկունենայինք, եթե «հասցնեին»:
Հավասարակշռությունը՝ Ադրբեջանի զինված ուժերի հետ, որպեսզի կարողանայինք ունենալ այն իրավիճակը, որը կապահովեր խնդրի կատարումը:
Ձեռք բերված «ՍՈՒ-30» ինքնաթիռներնայդ պլանի մի մա՞սն էին կազմում:
Այո:
Նախատեսվո՞ւմ էր դրանց համարհրթիռներ գնել, չէ՞ որ դրանք պատերազմիժամանակ մարտական որեւէգործողություն չեն իրականացրել:
Հիմա էլ է նախատեսված, դրանք ծրագրով նախատեսված եղել են, եւ ինձ թվում է՝ հիմա էլ բանակցություններ կվարեն, որ ժամանակին ձեռք բերվեն: Դա այնպես էր պլանավորված, որ միանգամից ձեռք չէին բերվելու այդ հրթիռները, այլ պետք է ընթացքում ձեռք բերվեին, իսկ պայմանագրի մեջ, որ պետք է հրթիռներ ձեռք բերենք Ռուսաստանից, մենք նման կետ ունեցել ենք
Առավել մանրամասն՝ թերթի այսօրվահամարում