Apple ընկերությունը տարվա ամենաթանկարժեք ապրանքանիշ է ճանաչվել
Apple ապրանքանիշը ութերորդ տարին անընդմեջ ամենաթանկարժեք ապրանքանիշը է ճանաչվել։ Այդ մասին վկայում են Interbrand ընկերության 2020թ․ տարեկան հետազոտության տվյալները: Գրում է Gazeta.ru-ն։
Վերջին մեկ տարվա ընթացքում ապրանքանիշի գինն աճել է 38% -ով՝ կազմելով 323 մլրդ դոլար:
Երկրորդ տեղում Amazon ապրանքանիշն է (200,7 միլիարդ դոլար), երրորդում ՝ Microsoft (166 միլիարդ դոլար), չորրորդում ՝ Google (165,4 միլիարդ դոլար), հինգերորդում ՝ Samsung (62,3 միլիարդ դոլար) կորպորացիաները:
Տասնյակում ընդգրկված են նաև Coca-Cola, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald's, Disney ընկերությունները: Առաջին տասնյակին բաժին է ընկնում լավագույն 100 ապրանքանիշերի ընդհանուր արժեքի կեսը: