«Սպայկա» ընկերության Դավիթ Ղազարյանի կինը՝ Մարինե Բայրամյանը արդեն ահաբեկում է ոչ միայն մարզադպրոցին, այլեւ հրավիրված մրցավարներին
Երևանի գեղասահքի և հոկեյի մարզադպրոցի սաների մի խումբծնողները տեղեկացնում են՝ նշված դպրոցում կատարվողանօրինական և զարհուրելի իրադարձությունների մասին, որիպարագլուխներից է «Սպայկա» ընկերության տնօրենի կին՝ ՄարինաԲայրամյանը։ Վերջինս մշտապես հանդուգն ձեւով միջամտում էմարզադպրոցի բոլոր այն հարցերին ու մրցումների գնահատմանգործընթացներին, որոնք ապահովում են իր երեխաներիառաջխաղացումը։ Սակայն այս անգամ նա անցել է բոլոր կարմիրգծերը՝ դրսևորելով ավելի հանդուգն վարքագիծ։
Ըստ ծնողների բողոքի ձայնի՝ 2023 թվականի մայիսի 27-30 անցկացված մրցաշարը և քննությունը կազմակերպվել են կոպիտխախտումներով: Բանն այն է, որ դրանք մեկնարկել են առանցհաստատված կանոնակարգի, այլ կերպ ասած, առանց հայտարարված նպատակի, կազմակերպման ձևի ու պայմանների, կազմակերպող հաստատության դերակատարության, մրցավարության եղանակի, անձնակազմի և մի շարք այլ որոշիչմանրամասների հաստատման: Ավելին, հրավիրված մրցավարները նույնպես իրենց գործունեությունը իրականացրել ենխախտումներով: Քանի որ գեղասահքի միջոցառմանմրցավարությունը իրականացնելու և ձայները օբյեկտիվ բաշխելու համար պարտադիր պայման է ունենալ հինգ գործող անձ՝առնվազն տեխնիկական մասնագետ, տեխնիկական հսկիչ և երեքմրցավար: Սակայն Երևան էին ժամանել 1 տեխնիկական մասնագետև 2 մրցավար: Ժամանած տեխնիկական մասնագետ՝ ԱնդրեյԴինիսովը ուներ միայն տեխնիկական մասնագետի և տվյալներիմուտքագրման օպերատորի որակավորում, սակայն նաիրականացրել է նաև մրցավարի գործառույթները, ինչնակնհայտորեն մրցավարական կոպիտ խախտում էր։ Առհասարակ, գեղասահքի մրցավարությունը առավելագույնս օբյեկտիվ դարձնելունպատակով, մրցավարների համակարգիչների էկրաններին չեներևում տարրերի բարդության աստիճանները, որպեսզիմրցավարները հնարավորություն չունենան իրենց գնահատականովշտկել վերջնական արդյունքները: Իսկ դպրոցի մրցաշարըգնահատելիս տեխնիկական մասնագետը միաժամանակ որոշում էրտարրերի բարդության աստիճանը և նշանակում մրցավարականգնահատականներ: Փաստորեն, ղեկավարելով ծրագրի հիմնականմասը՝ տեխնիկական մասնագետը հնարավորություն ուներ շտկել այլդատավորների գնահատականները:
«Հետևապես, հաշվի առնելով Ա. Դենիսովի իրագործածխախտումները, չի բացառվում, որ նա կարող էր փոփոխել մյուսմրցավարների գնահատականները եւս» – ասում են սաների ծնողները:
Ըստ այդմ էլ, նրանք համոզված են, որ դպրոցի տնօրինությունըհերթական անգամ տրվելով Մարինա Բայրամյանի պահանջներին ուսպառնալիքներին, որոնք միտված են եղել իր նպատակների ուցանկությունների համար ցանկալի արդյունքի հասնելուն ևիրականցմանը:Ի սկզբանե մրցաշարի ընթացքում միտումնավորկատարել է բազմաթիվ խախտումներ, որոնք եւ կոծկելունպատակով էր, որ միջոցառումները լիարժեք չեն տեսագրվել եւպահպանվել: Համաձայն ընդունված կարգի՝ համակարգչայինմասնագիտական տեսագրությունը թույլ է տալիս նկատել և ֆիքսելյուրաքանչյուր ցատկի պտույտների ոչ լիարժեքությունը: Հենց այդպատճառով շատ մասնակիցների ոչ լիարժեք կատարվածպտույտները չեն ստացել համապատասխան տուգանայինմիավորներ: Այդ մանրամասների համալիրն էլ հիմք է տալիսծնողներին մտածել, որ սկսած մրցաշարի հանդեպ ոչ պատշաճվերաբերմունքից եւ ավարտած տեխնիկամասնագիտականբազմաթիվ բացթողումներով, արվել է ամեն բան մրցույթի հաղթողճանաչելու կողմնակալության սկզբունքով, որի համար էլ ջանք չէրխնայում Մարինա Բայրամյանը, դե այս վարվելակերպն իր համարդարձել է արդեն բնականոն և նորմալ վարքագիծը:
Սակայն, նույնիսկ մասնակի ապահովված տեսաձայնագրությունըթույլ է տալիս համոզվել ծնողների բողոքի ձայնի իսկության մեջ, քանիոր նկատելի է, թե ինչպես է Սպայկա ընկերության ղեկավար ԴավիթՂազարյանի տիկին՝ Մարինա Բայրամյանը մրցույթի առաջին օրըմոտենում մրցավարներին, բորբոքված պահանջներ ներկայացնում, իսկ ականատեսները նաեւ լսել են սպառնալիք ներկայացնողբառապաշար, քանի որ բնականաբար, այս անգամ ևս ցանկանում էր, որ ամեն բան ընթանա այնպես, ինչպես ինքն էր ցանկանում։Ահաբեկված մրցավարները հրաժարվել են աշխատել հաջորդ օրը, սակայն Մ. Բայրամյանը ինչ-ինչ հնարքներով նրանց դուրս է բերելհյուրանոցից ու առանձնացել դպրոցի տնօրինությանաշխատասենյակում, երկար բղավել, պահանջներ ներկայացրել եւայլն։ Արդյունքում, մրցավարները հարկադված շարունակում են իրենցաշխատանքը փակ դռների պայմաններում կատարված որոշումներիշրջանակում, որի վերջնաարդյունքում Մարինա Բայրամյանիերեխաները ճանաչվում են հաղթողներ։ Նման ավարտն Բայրամյանիպարագայում, կարծես թե, սպասելի և, այսպես ասած, նորմալ երևույթէր:
Ինչ վերաբերվում է դպրոցի գործունեությանը, ապա նորտնօրինությունը շարունակում է ենթարկվել Մարինա Բայրամյանիկամքին, ելնելով իր հետաքրքրություններից, պահանջներից և լուռկատարել դրանք։ Նոր տնօրենը իրականացրել է բազմաթիվկառուցվածքային փոփոխություններ. մի շարք պաշտոններկրճատվել են կամ այնպիսի փոխակերպում են ապրել, որոնցանհրաժեշտությունը դպրոցում չի եղել։ Օրինակ՝ դպրոցը ունի արդեն4 փոխտնօրեն, սակայն մեկ մաքրուհի։ Որպես հետեւանք դպրոցումչեն պահպանվում սանիտարահակահամաճարակային ու հիգիենիկկանոնները, ինչը դիտարկվում է անզեն աչքով ու հղի է ընդհուպհամաճարակով։
Դպրոցում ներդրվել են լրացուցիչ ծառայություններ, իսկ նախկինումգործողների արժեքը բարձրացել է:
Երեխաների մեծ մասը անցել է վճարովի մարզումների համակարգին, ինչը խիստ անցանկալի է ծնողների մեծամասնության համար, սակայն այդ հանգամանքը վերջինիս չի հուզել: Ուսումնական գծովփոխտնօրենն էլ հայտարարել է, որ այդ քննություններից հետո կլինեներեխաներ, որոնք դուրս կմնան դպրոցից վատ առաջադիմությանպատճառով:
Իսկ երբ ավելացվեցին հոկեյի մարզումները և մրցաշարերը, ամենխնդիր առավել սրվեց։ Հոկեյի մարզիկները շատ անփույթ ենվերաբերվում դպրոցի գույքին և մաքրությանը՝ աղտոտում են, թքումհատակին, անտեսելով այն, որ նույն տարածքից օգտվում ենանչափահաս երեխաներ, իսկ մեկ մաքրուհին չի հասցնումախտահատել: Արդյունքում գրեթե մեկ տարվա մեջ դպրոցիմաշվածության մակարդակը աճեց 80 տոկոսով:
Դպրոցում իարավիճակը այնքան բարձիթողի դարձավ, որտղամարդիկ հարեւան հանդերձարանում շրջել են մերկ, երբ նույնժամանակ կողքի հանդերձարանում եղել են չորսից- վեց տարեկանաղջիկ երեխաներ իրենց ծնողների հետ և ականատես դարձել։ Ունմանօրինակ անադեկվատ և տարօրինակ իրավիճակներ բազմիցսեն եղել ու շարունակվել՝ բարձիթողի վիճակի և վախի մթնոլորտիպատճառով:
Մյուս կողմից, դպրոցը բացման օրվանից աշխատում է առանցհամապատասխան մեթոդական ծրագրերի: Պատճառը այն է, որմեթոդիստ է նշանակվել մի մարդ, որը հեռու է ժամանակակիցգեղասահքի նորություններից և փոփոխություններից, համապատասխան վերապատրաստումներ չի անցել, ինչպես նաևպաշտոնական դիրքը չարաշահելով տարբերություն է դնում իրսաների և մյուսների միջև: Իր ոչ կոմպետենտ և ոչ անաչառաշխատանքով տարիներ շարունակ ստեղծում է անառողջ մթնոլորտև կոնֆլիկտային իրավիճակներ բոլոր մնացած մարզիչների հետ:
Մեթոդիստի պարտականությունների մեջ է մտնում նաեւ մարզչականկազմի վերապատրաստման ապահովվումը, մինչդեռ ակնհայտ է, վերապատրաստման կարիք ունի առաջին հերթին հենց մեթոդիստը։
Մեթոդիստ Ալինա Բադալյանը ազատվել էր պաշտոնից, սակայնուսումնական գծով փոխտնօրեն նշանակվեց Լյուդմիլա Փափազյանը, որը երկար տարիներ հեռու է եղել գեղասահքից, սակայն անգամ այդհանգմանք իրենց համար ոչինչ է, անում են այն, ինչ ուզում են։ ԼինելովԲադալյանի մտերիմ ընկերուհին, նա կարողացավ հասնել նրան, որԲադալյանը կրկին նշանակվեց մեթոդիսի պաշտոնին և կրկին սկսեցիր նախկին արատավոր գործունեությունը:
Վերը նշվածի առիթով դպրոցի սաների մի խումբ ծնողները հայցումեն պատասխանատու ատյանների միջամտությունը։
Այս մասով մենք փորձեցինք կապ հաստատել Մարինա Բայրամյանհետ և «Սպայկա» ընկերության հետ՝ լսելու նաև վերջիններիսմեկնաբանում ստեղծված իրավիճակի և հարցի շուրջ, սակայնարձագանք չեղավ. զանգերն անպատասխան մնացին:
Սույն հարցի շուրջ ծնողները ցանականում են լրջորեն հրավիրելպատկան մարմինների ուշադրությունը, քանի որ նման բարձիթողի ևքաոսային իրավիճակն անընդունելի է: Բանն այն է, որ այսխնդիրները խորացել են մասնավորապես հեղափոխությունից հետոև հետաքրքրականն այն է, թե ինչու են դրսևորում նման վարքագիծ ուսլաքները ուղղում Երևանի գեղասահքի և հոկեյի մարզադպրոցիուղղությամբ: Թերևս, այս մասով «ինչո՞ւ»-ները շատ են, որոնցպատասխանները պետք է, ի վերջո, ստացվեն, հակառակ դեպքումնման անընդունելի իրավիճակները կդառնան նորմալ երևույթ ուզանգվածաբար կտարածվեն: Խնդիրների խորացումը պետք էկանխել, ոչ թե անտեսել ու թողնել բախտի քմահաճույքին: Մեղավորները պետք է բացահայտվեն և պատժվեն: Արդարությունը, իվերջո, պետք է վերականգնվի: